min snygga syster




174cm lång. Svart cool page. Karismatisk är hon. Rolig som satan. (Hon dricker ju faktiskt Lucky Star på Mcdonald's) Omtänksam. Smart också. Snygg inte att förglömma. Det låter som om jag försöker sälja henne men hon är inte till salu. Hon är ju min lillasyster. Ynka 18 år.

Jag tycker hon är superfin. Hon har blivit så stor! Hon tar studenten i juni. Då ska hon komma och hälsa på mig i Tokyo!

en sida hår








Blev lite nyfiken på hur att ha håret på en och samma sida ser ut. Alice Dellal kör på rikt med rakat på ena sidan. Snygga Karoline har ju också provat. Jag gillar det. Inte alls praktiskt men vem bryr sig. Nästa vinglas ute får det bli.

The male is called a peacock, the female a peahen


By: me

Den här gjorde jag för säkert två veckor sedan men det har helt enkelt inte blivit av att lägga upp den. Jag har inte varit helt nöjd med den. Ville försöka få gjort en passande bakgrund men misslyckats.. så det fick bli såhär istället. Bruden heter Peahen och har jävligt grymma boots.

Mina egna boots (se dem på världens snyggaste brud) som jag väntade nu i oktober har backordered och de menar på fullaste allvar att de inte kan shippa dem till sverige förän 13/12. Fattar inte idioterna att det är en mil hög snö då? Att vissa människor på denna planet inte kan springa omkring snygg året runt då det är full snöstorm utanför dörren?! Jag är ledsen.

Is it love?


Titta bara.  Det kan inte vara annat än kärlek? De flyttar in om en månad. Material girl? Alltså det är faktiskt okej ibland.

Colin Stuart, vem eller vad du än är - jag avgudar dig.

poncho






poncho: systers
tröja: wera
halsduk: hm
och mina mcboots från vagabond

Det var kallt idag när jag skulle gå till jobbet. Usch ja. Jag brukar märka det på huruvida det är kallt eller inte när man tassar in över badrumsgolvet på morgonen. Men nu är det strålande sol däremot, men jag ska strax tillbaka till jobbet.

Förövrigt så är jag nu helt bokad och klar till Tokyo i April. Men det är fortfarande massa papper kvar att fylla i. Det är visumansökningspapper, CSN har också sin goda del, betygsdokument ska kopieras upp och nytt pass måste jag också ordna innan dess. Men allt är värt det!

.




kavaj: ny! från danska ccdk
linne: fyndat på åhlens för 50st pengar

jag måste verkligen städa nu.

välkomna hösten hörni




Från tidigare i kväll innan jag och Filip gick ut för att äta grekiskt! Hösten är verkligen här nu, man känner det i luften. Vår, alldeles för kort sommar, höst, sedan vinter.. ja var år samma sak. Trots det så är mitt största problem just nu är att hitta en höstkappa under fyratusen. Men det kanske inte egentligen ska ses som ett riktigt problem?

Dessutom så vet jag inte ens säkert om jag behöver spendera pengar på en ny höstkappa i år. Tror faktiskt inte att jag behöver en i Tokyo. Ja, precis, i Tokyo. Jag flyttar nämligen i januari, om fyra månader! Jag är jättejättejätteglad. Fanimej!

(Rättelse: Språkreseorganisationen ringde idag och sa att de inte tar emot fler sökande till skolstarten i januari, däremot april.. men det känns så mycket längre bort. Ledsen.)

RSS 2.0