välkomna hösten hörni




Från tidigare i kväll innan jag och Filip gick ut för att äta grekiskt! Hösten är verkligen här nu, man känner det i luften. Vår, alldeles för kort sommar, höst, sedan vinter.. ja var år samma sak. Trots det så är mitt största problem just nu är att hitta en höstkappa under fyratusen. Men det kanske inte egentligen ska ses som ett riktigt problem?

Dessutom så vet jag inte ens säkert om jag behöver spendera pengar på en ny höstkappa i år. Tror faktiskt inte att jag behöver en i Tokyo. Ja, precis, i Tokyo. Jag flyttar nämligen i januari, om fyra månader! Jag är jättejättejätteglad. Fanimej!

(Rättelse: Språkreseorganisationen ringde idag och sa att de inte tar emot fler sökande till skolstarten i januari, däremot april.. men det känns så mycket längre bort. Ledsen.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vilken fin bild, darl! Ser så mysigt ut :)

Tokyo/Miami is the shit right now... Det kommer att gå så bra för oss. Finally!

2008-09-03 @ 11:58:23
Postat av: Liz

You look amazing, like always!

2008-09-03 @ 23:53:54
Postat av: Anna

men hallå, nu får du faktiskt berätta vart du ska exakt och med vilken skola/organisation, hur länge du ska vara borta osv! här och nu som svinlång kommentar, alternativt ägna ett inlägg till att berätta om dina planer :P nu vill jag veta!!! puss

2008-09-06 @ 16:08:24
URL: http://snarfblatt.blogg.se/
Postat av: Rowena

Ska du flytta till Japan?! Åh vad kul!=D

2008-09-11 @ 23:00:15
URL: http://roweenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0