The male is called a peacock, the female a peahen


By: me

Den här gjorde jag för säkert två veckor sedan men det har helt enkelt inte blivit av att lägga upp den. Jag har inte varit helt nöjd med den. Ville försöka få gjort en passande bakgrund men misslyckats.. så det fick bli såhär istället. Bruden heter Peahen och har jävligt grymma boots.

Mina egna boots (se dem på världens snyggaste brud) som jag väntade nu i oktober har backordered och de menar på fullaste allvar att de inte kan shippa dem till sverige förän 13/12. Fattar inte idioterna att det är en mil hög snö då? Att vissa människor på denna planet inte kan springa omkring snygg året runt då det är full snöstorm utanför dörren?! Jag är ledsen.

Kommentarer
Postat av: L

aww, riktigt fin! :)

2008-09-23 @ 19:22:32
Postat av: Bella

Åh! vad duktig du är!

2008-09-30 @ 13:00:14
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0