Röda korset och acne




Jacka a'la steam, levi's strauss 501:or, kjol och två par livremmar (som morfar skulle sagt), bälten annars. 80 kronor fick jag ge för det paketet. Jättenöjd, som vanligt, efter att ha handlat lite secondhand. Refreshing. Allt måste inte kosta mycket. Måste säga att jag är mest nöjd över kavajen jag fyndade! Den är så lik den kavaj jag suktat efter från Acne. Nu är jag rätt nöjd faktiskt. Återigen, allt måste inte kosta.

Däremot fick jag just veta att mina acne generic girl, som jag beställde hos en av återförsäljarna här i staden, har kommit. Och det, det kostar mina vänner. Men så fina! Update: De satt inge bra så jag ska leta jeans i staterna i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0