en liten kompis




Den är pytteliten men söt och jättemjuk.. och alldeles underbar. Den här var en av de batikmönstrade väskorna i mocka som Miu Miu presenterade i sin vårkollektion förra året. Det fanns stora med axelband också, i massa olika färger. Men när det var dax för rean så blev de inte så mycket billigare. Så jag slog till på en liten kompis.

Ibland önskar jag att min kompis hade axelband och ibland så funderar jag om det går och fixa på något fiffigt vis. Vad tror ni, kan skomakarn greja sånt?

Bakochframvänd tröja: Wera
Kilklackar: Skopunkten
Örhängen: Indiska
Solisar: H&M
Väska: Miu Miu

Kommentarer
Postat av: Åsa

MÅHHH!

2008-05-22 @ 16:37:55
Postat av: L

riktigt snygg outfit, vad kul att du äntligen använder den där väskan, inte sett dig med den förut! :)

2008-05-22 @ 19:15:44
Postat av: michelle

Åsa: MÅHHH! Jag vet!

L: Den fick komma ut ur garderoben idag!

2008-05-22 @ 19:47:01
URL: http://fashionorgasm.webblogg.se/
Postat av: Emma

Får ofta frågan om var man köper axelremmar. Har INGEN aning, men brukar hänvisa vidare till skomakare... Om du fixar en axelrem på något vis är jag rätt säker på att en duktig kan sy dit. Ronny på Kungsgatan 33 använder vi oss av! :)

2008-05-22 @ 22:08:32
Postat av: Michelle

Emma: Förstår det! Jo, Ronny e kung! Får försöka klura på det där.

2008-05-23 @ 10:21:27
URL: http://fashionorgasm.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Jättesnygg outfit! Vill ha en ny väska men jag får nog vänta till hösten då jag har mer pengar :)

2008-06-13 @ 22:35:36
URL: http://inmyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0