shopping at Aventura Mall



Har ar jag med en pase fran Victoria's Secret (Asa fick tre par, vill hon ha fler?)

Igar var vi och shoppade galet mycket pa Aventura Mall! Det var sa stort att efter sju timmars spring mellan butiker sa hade vi anda inte kollat igenom alla butiker. Vi bestamde oss for att spara Nordstroms och Blomingdales till nasta gang vi ska dit innan vi far hem. Jag hittade ett par skor pa Steve Madden, ett par pa Bakers och ett par Givenchy lookalike sandaler i plast fran Wet Seal bland annat! Alla ar to die for!

Kommentarer
Postat av: åsa

aawww, vad fin du är. vad roligt med uppdateringar. och bilder! :) ps. ja åsa vill gärna ha 3 till.. :) ds.

2008-06-26 @ 01:14:21
Postat av: Michelle

:) Ja, men ni maste ju se vad som hander lite! Okej, da fixar jag det. Foresten sa fanns inte det med svarta aviators pa forsta stallet men jag ska fortsatta leta innan jag koper silver.

2008-06-26 @ 22:47:42
URL: http://fashionorgasm.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Okej, perfekt. :) Du är bäst!!

2008-06-27 @ 00:52:48
Postat av: Liz

Åhh michelle, jag önskar att jag var med dig!

hoppas du har kul, och ta hand om dig!

2008-06-28 @ 14:47:16
Postat av: Michelle

Om du jobbar i host kanske vi kan fara pa en sista minuten bara du och jag i vinter el. varen! puss alskar dig

2008-06-28 @ 22:01:20
URL: http://fashionorgasm.webblogg.se/
Postat av: Anna

alltså michelle, du förståååår inte min avundsjuka just nu.. victoria's secret?! jag döööör! hoppas du har det fint! puss

2008-07-02 @ 16:09:47
URL: http://snarfblatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0