THE SKIRT



Fredag med bästis

Något för lördag kväll?

Body: zoul
Kjol: second hand + omsydd
Skor: second hand pumps i mocka

Tidigare ikväll var jag på News och drack kaffe med två babes. Efter det slirade jag vidare (inget skämt, galet halkigt) till åsa, var vi därifrån for upp till mariehem. Där åt vi billy's, chips och drack cola! Vi spelade guitarr hero också, och åsa fick FYRA stjärnor. Ni kanske inte förstår vilken bedrift det var för henne, men det gör jag.

Det här är iallafall min vår kjol i vår!

TACK TILL ALLA MINA LÄSARE (ÅSA)
god natt.

Kommentarer
Postat av: syster

den där kjolen har ju blivit riktigt snygg nu!
sämst att jag inte tänkte på det innan jag började klippa i en av mina äldre kjolar! aja, hett vare!

vem var det som sydde om den?

2008-01-23 @ 21:36:58
Postat av: Michelle

svårt att tro att jag gjort det? haha

2008-01-24 @ 00:24:57
URL: http://fashionorgasm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0