DAGENS, I love lila



I LOVE LILA

Tshirt: Fyndade inne på Åhlens, 50% på rean (!)
Jeans:
Höga som jag fått av mormor, mamma hade dem när hon var ung. Suger att de sjunger på sista versen...
Skor: Bästa köpet i höst - mc boots från Vagabond
Väska: Lackad favorit från Gina Tricot
Skärp: Second hand
Halsband: Alex & Chloe
Armband: Mitt absoluta favoritarmband! från mammas nina hagen-dagar haha

Min lata man ligger fortfarande i säng och snusar... irritationen gror i mig. Jag försöker sansa mig då han allmänt gillar att sova (typ det bästa han vet).  Men jag ville hinna göra saker idag! Typ handla mat. Vi har typ ketchup och en gravad lax hemma. mmm haha

Jaja, jag kanske ringer tina om ett tag och drar en kaffe nere på news som vanligt!

PEACE

Kommentarer
Postat av: Lollo

snyggt! tshirten var fin!

2008-01-21 @ 16:58:52
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Michelle

Tack så mycket Lollo! Borde finnas på rea på Åhlens just nu!

2008-01-22 @ 01:02:52
URL: http://fashionorgasm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0