NY Fashion Week - Betsey Johnson


NY Fashion Week - Betsey Johnson
Bilder: style.com

Betsey Johnson. Här hade vi lite allt möjligt i godispåsen. Overaller, leopardtights, lackat, nätstrumpor, fotbollsstrumpor och jättepälsar! Det skriker ändå 80tal med det våfflade och cateye-glasögonen! Frågan är om allt det goda kan bli lite  för mycket ibland? Hursomhelst, Modellen i pälsen kan jag inte låta bli att tycka se ut som en hel hipp Virginia Wolf. Onekligen, håret och glasögonen talar för sitt!

Blir nog inga större ambitioner från min sida i veckan, jag var på vårdcentralen imorse och fick penicillin utskrivet. Jag har tydligen bihåleinflammation. USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0