I'm in shoe heaven, bitches!


Det tog typ tusen år för paketet att ta sig över havet från amerika upp till lilla Umeå i norden men det var värt att vänta på. Nu ska jag äga världen med mina awesome nya killer heels. Check.


LOVEZ IT!!
 

Jag vet inte hur länge man kan leva på materialistisk lycka? Men känslan är oh so sweet and oh so good! Det känns som att jag kan komma undan med precis allt i de här skorna. Det spelar ingen roll hur skitig jag känner mig, off the hook skor fixar biffen! Hoppa höjdhopp, råna banker, vad du vill.

Tshirt från Indiska. Kjol från GinaT. Burberry-lookalike halsband från glitter *tips*. Strassväska från vintageshop i Miami. Nitboots från Collin Stuart.

Kommentarer
Postat av: L.

baaah! michelle, jag blir avis, glad och arg. känslorna sprider sig i kroppen. så underbart snygga, du ser fab ut!

guuuud nu måste vi ut så du kan visa upp dig.

pusssss

2008-12-12 @ 22:47:40
Postat av: tinatee

awesome, dude! åhh,låt oss alla hylla mr collin stuart! fierceness is on its way den 19.de!!!

2008-12-13 @ 11:33:58
URL: http://theevolutionoft.blogspot.com
Postat av: Michelle

Word! De här skorna får inte ligga hemma och damma inte! Ut på äventyr skarom allt!

2008-12-13 @ 22:46:20
URL: http://fashionorgasm.webblogg.se/
Postat av: karin

sjukt snygga skor, fan att det inte är guldiga nitar. din blogg är grym!

2008-12-16 @ 14:00:40
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Skywalker

Hey!

Nice shoes and other stuff!

haha

Missed you!

Luke!

2008-12-21 @ 00:27:11
Postat av: t

BLOGGA MER! SAKNAR JU DIG!

2009-01-29 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0