jag kan se dina fickor!


jag kan se dina fickor!

Äntligen ledig igen! Det har varit så skönt ute idag, solen sken och jag fick mig en lunch på stan. Jag och mamma har varit och tränat med vovve också. Vi ska tävla på söndag. Jag är jättenervös.

Jag har på mig
tshirt från indiska
shorts som är pappas avlagda
skärp second hand
jeansjacka second hand
och converse längst ner

Jag hann shoppa på mig en vit vanlig sak samt en ny att ha peningarna i idag också! (Inte för att jag har fått några än..) Nu ska jag städa, sen ska jag och min kalasprutt gå ut och hitta oss nå mat.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Karoline Natalia

Hej! Jeg oppdaget bloggen din idag og skulle gjerne oppdaget den for evigheter siden. Stilen din er helt herlig! Kommer til å bli fast leser :]

Håper det er ok, at du linkes ;)

2008-04-29 @ 19:56:42
URL: http://www.karolinenatalia.blogspot.com
Postat av: Michelle

Hej hej! Vad roligt att höra! Läs på du! :)

2008-04-29 @ 23:46:21
URL: http://www.fashionorgasm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0