hjäälp


hjäälp

Jag har gjort det igen. Nästan alldeles i onödan. Byxorna var så fina och de satt verkligen som en smäck (och det är ju inte alltid de gör det). Blir fina i sommar till mina vagabonds med dragkedja. Klänningen kom av bara farten. Har lite mönstrat. Japp. Det var den motiveringen.

Sedan blev det hemtex rea, jajemän en kudde och två örngott - nu blir baby glad. Det är han som ska få ny kudde, hans är totalsämst! Min är bäst. De två kuddar vi har är ju mina, så jag valde den bra och han fick den dåliga. Nu har vi båda bäst kuddar!


Kommentarer
Postat av: Lizette

oo, högsta outfiten var såå snygg! jag hade ett par jättefina vita jeans, men fick för mig att jag inte passade i dem så jag gav bort dem till mor.

ps. ditt acne paket har kommit!

2008-04-09 @ 12:25:45
Postat av: Verse

Woa... riktigt bra jue! Ser ut som ett mode magasin. Ditt acne paket har kommit säger Lizette!

2008-04-09 @ 15:00:22
Postat av: Jonna

vackert!

2008-04-10 @ 11:32:52
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Ewe

Snygga byxor jag måste få veta vart du köpt dem o priset!

Jätte fint!

2008-04-14 @ 14:58:49
Postat av: Michelle

Byxorna har jag köpt på Åhlens och kostar 299:-! Riktigt kap alltså. Sitter huur skönt som helst, så de är att rekommendera.

PUSS

2008-04-14 @ 21:14:01
URL: http://fashionorgasm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0